.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قهرمان ووشوی کشور

دبير هيئت ووشو استان مازندران گفت: مازندران در بخش ساندا توانست مقام قهرماني كشور را از آن خود كند.

مجتبي كاكويي با بيان اينكه مسابقات قهرماني كشور در رده‌هاي سه‌گانه روز گذشته در شهرستان كرج به پايان رسيد، اظهار داشت: اين رقابت‌ها در رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان صورت گرفت.
وي با اشاره به اينكه رقابت‌هاي ووشو قهرماني كشور در دو بخش برگزار شد، تصريح كرد: در اين رقابت‌ها ورزشكاران در دو بخش تالو و ساندا با هم به رقابت پرداختند.
كاكويي با اعلام اينكه اين رقابت‌ها از روز شنبه آغاز شده بود، بيان داشت: 475 شركت‌كننده از سراسر كشور به مدت سه روز در اين رقابت‌ها حضور داشتند.
وي با بيان اينكه 18 ووشوكار از استان مازندران در اين رقابت‌ها شركت داشتند، افزود: مازندران در هر دو بخش تالو و ساندا شركت‌كننده داشت.
دبير هيئت ووشو مازندران با اشاره به اينكه مازندران در بخش تالو موفق به كسب سه مدال شد، گفت: سيد‌جمال‌الدين كاظمي در فرم دائوشو در رده نوجوانان موفق به كسب مدال طلا شد.
وي ادامه داد: اين ورزشكار همچنين در فرم چانگ‌چوان در همين رده موفق شد مدال نقره را كسب كند.
كاكويي با بيان اينكه در رده تالو مازندران يك مدال برنز كسب كرد، افزود: مرتضي احمدي در فرم گوانشو در رده جوانان سوم شد.
وي با اعلام اينكه مازندران در بخش ساندا با كسب سه مدال طلا و يك برنز مقام نخست كشور را كسب كرد، اظهار داشت: در وزن منهاي 65 كيلوگرم ايرج خالقي در رده جوانان طلا گرفت.
كاكويي عنوان داشت: در وزن منهاي 75 كيلوگرم قاسم سامخانيان نيز در رده جوانان توانست مدال طلا كسب كند.
وي با تاكيد بر اينكه در وزن منهاي 80 كيلوگرم همين وزن حسن يوسفي از مازندران توانست مدال طلا بگيرد، اظهار داشت:در وزن منهاي 48 كيلوگرم در رده جوانان نيز عليرضا قاسم‌زاده به مدال برنز اكتفا كرد.
وي با بيان اينكه قهرمانان ووشوي كشور در اين مرحله به اردوي انتخابي مسابقات آسيايي راه يافتند، خاطرنشان كرد: تمام نفرات اول تا سوم اين رقابت‌ها به اردوي تيم ملي دعوت شدند.
كاكويي با اعلام اينكه از استان مازندران 9 نفر به اردوي تيم ملي راه‌ يافتند، تصريح كرد: از اين تعداد هفت نفر از تيم مازندران بودند و دو نفر ديگر مازندراني‌هايي بودند كه از استان‌هاي ديگر در اين رقابت‌ها شركت كرده بودند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.